Oplevering ROC Enschede Ariรซnsplein

๐—ฉ๐—ฎ๐—ป ๐—น๐˜‚๐—ป๐—ฐ๐—ต๐˜๐—ผ๐˜๐—น๐—ฎ๐—ฝ๐˜๐—ผ๐—ฝ๐˜€!๐Ÿž๐Ÿ’ป

Hoe creรซer je een pauze-/lunchruimte, die meer is dan alleen een plek om te eten?

Voor @ROC aan het Ariรซnsplein in Enschede hebben we een inrichting gerealiseerd, die zowel ontspanning als productiviteit stimuleert.

๐˜ฟ๐™š ๐™ช๐™ž๐™ฉ๐™™๐™–๐™œ๐™ž๐™ฃ๐™œ:ย een ruimte waarin studenten kunnen lunchen, maar ook zelfstandig kunnen werken of in groepjes kunnen overleggen.

๐™Š๐™ฃ๐™ฏ๐™š ๐™ค๐™ฅ๐™ก๐™ค๐™จ๐™จ๐™ž๐™ฃ๐™œ? Een slimme mix van hoge en lage tafels, barkrukken, stoelen en treinbanken, die flexibiliteit bieden om de ruimte optimaal benutten. Hiermee combineren we functionaliteit en sfeer in de gehele omgeving.

๐™ƒ๐™š๐™ฉ ๐™ง๐™š๐™จ๐™ช๐™ก๐™ฉ๐™–๐™–๐™ฉ: een toekomstbestendige ruimte, waar studenten zich prettig voelen en tevens de dynamiek van de school ondersteunt.

๐Ÿ‘‰Ben je ook op zoek naar projectinrichting met impact?

ย 

๐˜พ๐™ง๐™š๐™–๐™ฉ๐™ž๐™š๐™›๐™ซ๐™–๐™ฃ๐™‚๐™š๐™š๐™จ๐™ฉ(๐™š๐™ง๐™š๐™ฃ) ๐™™๐™š๐™ฃ๐™ ๐™š๐™ฃ๐™ฌ๐™š๐™œ๐™ง๐™–๐™–๐™œ๐™ข๐™š๐™ฉ๐™Ÿ๐™š๐™ข๐™š๐™š.๐Ÿ˜Š

Bij Loohuis Installatiegroep wordt niet alleen het pand vernieuwd, maar ook de manier ๐˜ธ๐˜ข๐˜ข๐˜ณ๐˜ฐ๐˜ฑ er straks gewerkt en vergaderd wordt. En wij mogen die transitie voor een groot deel inrichten. Letterlijk. In ๐—ณ๐—ฎ๐˜€๐—ฒ ๐Ÿฎ '๐—”๐—ฑ๐˜ƒ๐—ถ๐—ฒ๐˜€ & ๐—ข๐—ป๐˜๐˜„๐—ฒ๐—ฟ๐—ฝ' hebben we de lijnen uitgezet. Van werkplek tot boardroom, van entree tot directiekamer. Elk detail is ontworpen op functionaliteit, uitstraling en toekomstbestendigheid. Een belangrijk onderdeel in dit traject zijn deze realistische renders. Daarmee krijgt onze opdrachtgever vooraf al een haarscherp in beeld hoe de ruimtes straks tot leven komen. Geen abstract plan, maar een helder visueel ontwerp, dat laat zien hoe keuzes in meubels, materialen en indeling echt samenkomen. ๐™’๐™–๐™ฉ ๐™ฌ๐™ค๐™ง๐™™๐™ฉ ๐™š๐™ง ๐™œ๐™š๐™ง๐™š๐™–๐™ก๐™ž๐™จ๐™š๐™š๐™ง๐™™? โ€ข Zit/sta werkplekken die beweging stimuleren; โ€ข Opbergoplossingen zoals apothekerskasten met opzetbloembakken; โ€ข Een houten schuifdeurkast met een geรฏntegreerde plantenbak; โ€ข (Tapijt)vloeren die rust en samenhang brengen. ๐—ž๐—ผ๐—ฟ๐˜๐—ผ๐—บ: ๐—ฒ๐—ฒ๐—ป ๐—ฐ๐—ผ๐—บ๐—ฝ๐—น๐—ฒ๐˜๐—ฒ ๐—ถ๐—ป๐—ฟ๐—ถ๐—ฐ๐—ต๐˜๐—ถ๐—ป๐—ด ๐˜ƒ๐—ฎ๐—ป ๐—ฒ๐—ป๐˜๐—ฟ๐—ฒ๐—ฒ, ๐—›๐—ฅ-๐—ฟ๐˜‚๐—ถ๐—บ๐˜๐—ฒ, ๐—ฏ๐—ผ๐—ฎ๐—ฟ๐—ฑ๐—ฟ๐—ผ๐—ผ๐—บ, ๐—ฑ๐—ถ๐—ฟ๐—ฒ๐—ฐ๐˜๐—ถ๐—ฒ๐—ธ๐—ฎ๐—บ๐—ฒ๐—ฟ๐˜€ ๐—ฒ๐—ป ๐—บ๐—ฒ๐—ฒ๐—ฟ๐—ฑ๐—ฒ๐—ฟ๐—ฒ ๐˜ƒ๐—ฒ๐—ฟ๐—ด๐—ฎ๐—ฑ๐—ฒ๐—ฟ๐—ฟ๐˜‚๐—ถ๐—บ๐˜๐—ฒ๐˜€. Aan de volgende ๐—ณ๐—ฎ๐˜€๐—ฒ (๐Ÿฏ) '๐—ฅ๐—ฒ๐—ฎ๐—น๐—ถ๐˜€๐—ฎ๐˜๐—ถ๐—ฒ & ๐—œ๐—ป๐—ฟ๐—ถ๐—ฐ๐—ต๐˜๐—ถ๐—ป๐—ด' wordt ondertussen al hard gewerkt. ๐˜‹๐˜ข๐˜ข๐˜ณ๐˜ช๐˜ฏ ๐˜ฌ๐˜ฐ๐˜ฎ๐˜ต ๐˜ฉ๐˜ฆ๐˜ต ๐˜ฐ๐˜ฏ๐˜ต๐˜ธ๐˜ฆ๐˜ณ๐˜ฑ ๐˜ต๐˜ฐ๐˜ต ๐˜ญ๐˜ฆ๐˜ท๐˜ฆ๐˜ฏ: ๐˜ธ๐˜ข๐˜ต ๐˜ฏ๐˜ถ ๐˜ฏ๐˜ฐ๐˜จ ๐˜ณ๐˜ฆ๐˜ฏ๐˜ฅ๐˜ฆ๐˜ณ ๐˜ช๐˜ด, ๐˜ธo๐˜ณ๐˜ฅ๐˜ต ๐˜ด๐˜ต๐˜ณ๐˜ข๐˜ฌ๐˜ด ๐˜ท๐˜ฐ๐˜ญ๐˜ญ๐˜ฆ๐˜ฅ๐˜ช๐˜จ ๐˜ต๐˜ข๐˜ด๐˜ต๐˜ฃ๐˜ข๐˜ข๐˜ณ. Voor ons team een dankbaar en veelzijdig project. Voor Loohuis een werkomgeving die straks niet alleen 'functioneert', maar ook 'inspireert'.

De broodtrommels zijn weer gevuld, de vakantieverhalen worden gedeeld Langzaam maar zeker stroomt het ritme van het schoolleven weer de klaslokalen in. Maar laten we eerlijk zijn: opstarten na de zomer gaat nรฉt even wat lekkerder in een omgeving die klopt. Een school waar je voelt dat er aandacht is geweest voor sfeer, comfort รฉn functie. ๐˜ž๐˜ข๐˜ข๐˜ณ ๐˜ซ๐˜ฆ ๐˜ฎ๐˜ฐ๐˜ฆ๐˜ช๐˜ต๐˜ฆ๐˜ญ๐˜ฐ๐˜ฐ๐˜ด ๐˜ด๐˜ค๐˜ฉ๐˜ข๐˜ฌ๐˜ฆ๐˜ญ๐˜ต ๐˜ต๐˜ถ๐˜ด๐˜ด๐˜ฆ๐˜ฏ ๐˜ค๐˜ฐ๐˜ฏ๐˜ค๐˜ฆ๐˜ฏ๐˜ต๐˜ณ๐˜ข๐˜ต๐˜ช๐˜ฆ ๐˜ฆ๐˜ฏ ๐˜ค๐˜ณ๐˜ฆ๐˜ข๐˜ต๐˜ช๐˜ท๐˜ช๐˜ต๐˜ฆ๐˜ช๐˜ต ๐˜ข๐˜ญ๐˜ด ๐˜ญ๐˜ฆ๐˜ฆ๐˜ณ๐˜ญ๐˜ช๐˜ฏ๐˜จ, ๐˜ฅ๐˜ฐ๐˜ค๐˜ฆ๐˜ฏ๐˜ต ๐˜ฐ๐˜ง ๐˜ฎ๐˜ฆ๐˜ฅ๐˜ฆ๐˜ธ๐˜ฆ๐˜ณ๐˜ฌ๐˜ฆ๐˜ณ. En precies daar mochten wij aan bijdragen. Afgelopen tijd hebben we met trots gewerkt aan diverse projecten voor verschillende scholen in Oost-Nederland. Van frisse leeromgevingen tot fijne kantines en inspirerende werkplekken voor het onderwijsteam. Alles met oog voor detail, duurzaamheid en gebruiksgemak. We hebben inrichtingen opgeleverd, die voelen als een tweede thuis. ๐˜ž๐˜ข๐˜ฏ๐˜ต ๐˜ฆ๐˜ฆ๐˜ฏ ๐˜ด๐˜ค๐˜ฉ๐˜ฐ๐˜ฐ๐˜ญ๐˜จ๐˜ฆ๐˜ฃ๐˜ฐ๐˜ถ๐˜ธ ๐˜ช๐˜ด ๐˜ฎ๐˜ฆ๐˜ฆ๐˜ณ ๐˜ฅ๐˜ข๐˜ฏ ๐˜ด๐˜ต๐˜ฆ๐˜ฏ๐˜ฆ๐˜ฏ ๐˜ฆ๐˜ฏ ๐˜ด๐˜ต๐˜ฐ๐˜ฆ๐˜ญ๐˜ฆ๐˜ฏ. ๐˜๐˜ฆ๐˜ต ๐˜ช๐˜ด ๐˜ฆ๐˜ฆ๐˜ฏ ๐˜ฑ๐˜ญ๐˜ฆ๐˜ฌ ๐˜ธ๐˜ข๐˜ข๐˜ณ ๐˜ซ๐˜ฐ๐˜ฏ๐˜จ๐˜ฆ ๐˜จ๐˜ฆ๐˜ฆ๐˜ด๐˜ต๐˜ฆ๐˜ฏ ๐˜จ๐˜ฆ๐˜ท๐˜ฐ๐˜ณ๐˜ฎ๐˜ฅ ๐˜ธ๐˜ฐ๐˜ณ๐˜ฅ๐˜ฆ๐˜ฏ. ๐˜Œ๐˜ฏ ๐˜ข๐˜ญ๐˜ด ๐˜ฉ๐˜ฆ๐˜ต ๐˜จ๐˜ฐ๐˜ฆ๐˜ฅ ๐˜ท๐˜ฐ๐˜ฆ๐˜ญ๐˜ต, ๐˜ญ๐˜ฆ๐˜ฆ๐˜ณ ๐˜ซ๐˜ฆ ๐˜ฃ๐˜ฆ๐˜ต๐˜ฆ๐˜ณ. ๐—”๐—ฎ๐—ป ๐—ฎ๐—น๐—น๐—ฒ ๐˜€๐—ฐ๐—ต๐—ผ๐—น๐—ฒ๐—ป, ๐—น๐—ฒ๐—ฒ๐—ฟ๐—น๐—ถ๐—ป๐—ด๐—ฒ๐—ป, ๐—ฑ๐—ผ๐—ฐ๐—ฒ๐—ป๐˜๐—ฒ๐—ป ๐—ฒ๐—ป ๐—ผ๐—ป๐—ฑ๐—ฒ๐—ฟ๐˜„๐—ถ๐—ท๐˜€๐—ต๐—ฒ๐—น๐—ฑ๐—ฒ๐—ป: ๐—ต๐—ฒ๐—ฒ๐—น ๐˜ƒ๐—ฒ๐—ฒ๐—น ๐˜€๐˜‚๐—ฐ๐—ฐ๐—ฒ๐˜€ ๐—ฑ๐—ถ๐˜ ๐—ป๐—ถ๐—ฒ๐˜‚๐˜„๐—ฒ ๐˜€๐—ฐ๐—ต๐—ผ๐—ผ๐—น๐—ท๐—ฎ๐—ฎ๐—ฟ! ๐˜Œ๐˜ฏ ๐˜ธ๐˜ฆ๐˜ฆ๐˜ต! ๐˜ž๐˜ฆ ๐˜ฉ๐˜ฆ๐˜ฃ๐˜ฃ๐˜ฆ๐˜ฏ ๐˜ฆ๐˜ณ ๐˜ข๐˜ญ๐˜ญ๐˜ฆ๐˜ด ๐˜ข๐˜ข๐˜ฏ ๐˜จ๐˜ฆ๐˜ฅ๐˜ข๐˜ข๐˜ฏ ๐˜ฐ๐˜ฎ ๐˜ซ๐˜ถ๐˜ญ๐˜ญ๐˜ช๐˜ฆ ๐˜ฆ๐˜ฆ๐˜ฏ ๐˜ท๐˜ญ๐˜ช๐˜ฆ๐˜จ๐˜ฆ๐˜ฏ๐˜ฅ๐˜ฆ ๐˜ด๐˜ต๐˜ข๐˜ณ๐˜ต ๐˜ต๐˜ฆ ๐˜จ๐˜ฆ๐˜ท๐˜ฆ๐˜ฏ. ๐—•๐—ฎ๐—ฐ๐—ธ ๐˜๐—ผ ๐˜€๐—ฐ๐—ต๐—ผ๐—ผ๐—น. ๐— ๐—ฎ๐—ฎ๐—ฟ ๐—ป๐—ฎ๐˜๐˜‚๐˜‚๐—ฟ๐—น๐—ถ๐—ท๐—ธ ๐˜„๐—ฒ๐—น ๐—ถ๐—ป ๐˜€๐˜๐—ถ๐—ท๐—น!-

i